Service staat bij Saenfire hoog in het vaandel. Aan snelle ondeskundige verkoop via webshops en handelaren heeft Saenfire geen boodschap. Een Saenfire kachel koopt u met de veilige gedachte dat het bij een erkende Saenfire dealer gebeurt die verstand heeft van zaken. Op deze manier kan er een goede service en garantie op onze kachels gegeven worden. Mocht het gebeuren dat een kachel niet naar behoren functioneert, dan kunt u altijd gebruik maken van onze deskundigheid.
Wat te doen bij een mogelijk gebrek?
U dient contact op te nemen met de Saenfire dealer waar u de kachel heeft gekocht. Deze zal in eerste instantie proberen het probleem op te lossen.
Wat als de dealer het probleem niet kan verhelpen?
Wanneer uw Saenfire dealer het gebrek niet kan oplossen zal deze contact opnemen met Saenfire. Saenfire zal zo spoedig mogelijk het gebrek voor u proberen op te lossen in eigen technische afdeling.
Wat als het defect niet te verhelpen valt?
Wanneer het gebrek niet verholpen kan worden en binnen de garantieperiode en -bepaling valt zal in overleg met uw Saenfire dealer ter vervanging een andere kachel beschikbaar worden gesteld.